dinsdag 16 oktober 2012

Superleuke Halloween verrassing / Super cute Halloween surprise



 Ik ben één van de gelukkigen die een super griezelige tag van Maria gewonnen heeft.
Het was niet alleen een prachtige tag maar een fantastisch verrassingspakket, waar ik zelf mee aan de slag kan gaan.
Het was even schrikken bij de 2 griezelige spinnen die erbij staken, maar gelukkig zijn ze heel erg braaf ;-)



De tag is zo prachtig langs beide kanten bewerkt, en vooral heel gedetailleerd!!
En ja hoor de tag zat ook in een heel leuke envelop, super hé!!



Ook de ATC is bijzonder mooi, met een prachtige achtergrond.
Maria nog eens heel erg bedankt voor het leuke verrassingspakje, ik ga een heel bijzondere Halloween tegemoet met al dat moois.

3 opmerkingen:

  1. Graag gedaan hoor Myriame , ik weet dat niet iedereen Halloween stempels heeft (ik heb er pas een paar gekocht voor het vervolledigen van mijn verjaardagskalender, daarom had ik het idee, waarom geef ik niet eens iets weg, en voila ,ik ben erg blij dat jij der gelukkig mee bent, geniet ervan!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een super mooie verrassing die je gehad hebt Myriame.
    Ben heel benieuwd wat je ermee gaat maken.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kadopakket Myriame! Geniet er maar lekker van! :-)

    Hartelijke groet, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen